Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 iulie 2010

2 ;)

M-am gandit  mult la aceasta postare...dar uite ca mi-am dat seama despre ce as vrea sa vorbesc: fetele tinere, frumoase, destepte.

o zi frumoasa azi in bucuresti,  eu , la lucru, am intalnit o fata, tanara, frumoasa si desteapta...daca va mai spun ca e si topmodel probalil ca o sa credeti ca fabulez. Ei bine, NU! chiar mai exista tinere frumoase si destepte in acelasi timp, care nu se lasa impresionate de unii  barbati cu "potenta financiara", asta pentru a folosi cuvintele spuse de Alina.

23 de ani, absolventa de biologie(Universitatea Bucuresti) si absolventa a Jurnalismului de aceasta data la o universitate particulara, topmodel, acum in cautarea unui master adecvat facultatilor terminate de ea, poate chiar doua mastere....ei...ce ziceti de asta? eu am ramas placut surprinsa :)

dar romanii vor continua probabil sa fie aspri in ceea ce priveste frumusetea.

pacat, in loc sa ne mandrim cu ceea ce avem ne punem cenusa in cap singurei, ne grabim in a eticheta oameni. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu